۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان:

مهدهای کودک‌ و مراکز آموزشی غیردولتی در زنجان تعطیل است

مهدهای کودک‌ و مراکز آموزشی غیردولتی در زنجان تعطیل است

زنجان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان،گفت: مهدهای کودک‌ و مراکز آموزشی غیردولتی زنجان برای دومین روز متوالی با توجه به آلودگی هوا تعطیل است.

صفی‌الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و افزایش شاخص کیفیت هوا مهدهای کودک و مراکز آموزشی غیردولتی زنجان برای دومین روز متوالی تعطیل شد.

وی اظهار کرد: جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار شد و در این جلسه مصوباتی برای آلودگی هوا در روز پنج‌شنبه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: به استناد دستورالعمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز پنج‌شنبه دوم تیرماه در شهرستان‌های خدابنده و ایجرود بعد از ساعت ۱۰ صبح تعطیل است.

کرامتی تاکید کرد: با توجه به این آلودگی، ماسک استاندارد باید توسط شهرداری‌های تابعه بین نیروهای خدماتی و پاکبان‌ها نیز توزیع شود.

وی افزود: همه برنامه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروهای نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل می‌شود.

کد خبر 5521582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha