۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰

امام جمعه بوشهر:

سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان بوشهر در تراز انقلاب ترسیم شود

سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان بوشهر در تراز انقلاب ترسیم شود

بوشهر-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان بوشهر در تراز انقلاب اسلامی و ملی و فراملی ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست سرپرست، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از جامعه ورزش استان از جوان به عنوان ثروت و قدرت جامعه یاد کرد و اظهار داشت: ثروت حقیقی مملکت، فراتر از منابع نفت و گاز و معادن، منابع انسانی یک مملکت است و در این بین منابع انسانی جوان از مهمترین مؤلفه‌های قدرت و ثروت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: باید برنامه ریزی ویژه ای از سنین کودکی و پایه در جهت مهارت افزایی، بسترسازی، رشد و بالندگی جامعه انجام شود.

وی استان بوشهر را یکی از استان‌های پیشرو در ورزش از دیرباز عنوان کرد و افزود: این استان در عرصه‌های جهانی و ملی در حوزه ورزش قهرمانی پیشرفت‌های خوبی کسب کرده و لازم است سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان در تراز انقلاب اسلامی و ملی و فراملی با سرمایه گذاری در منابع انسانی و اعتبارات برای توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، ترسیم شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر یاد آور شد: ضعف مدیرت اقتصادی در ورزش استان لطمات جبران ناپذیری به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وارد کرده است که در این زمینه باید از پیوست اقتصادی با قید التزامِ حمایت مراکز صنعتی و اقتصادی استان استفاده کرد.

کد خبر 5524988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha