۷ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۸

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران مطرح کرد؛

اکران ۷۵ فیلم ویژه کودکان در مازندران

 اکران ۷۵ فیلم ویژه کودکان در مازندران

ساری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: همزمان با تابستان ۷۵ فیلم تولید شده کانون در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان اکران می شود.

محمدعلی یزدانشناس در گفتگو با خبرنگار مهر از اکران ۷۵ فیلم تولید شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه فصل تابستان در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان خبرداد و گفت: هم‌زمان با آغاز فصل تابستان و سیاست گذاری و برنامه‌ریزی کانون برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متعدد و متنوعی در کلیه مراکز فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون، مبنی بر نمایش آثار منتخب از فیلم‌های کانون ویژه فصل تابستان؛ ۷۵ فیلم تولید شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن‌های نمایش سراسر مراکز فرهنگی و هنری به صورت روزانه و رایگان اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در مراکز فرهنگی هنری شهرستان خود و حضور در کانون ضمن استفاده از کارگاه‌های عمومی و تخصصی کانون از فعالیت‌های فوق برنامه کانون پرورش فکری مثل: اکران فیلم‌های تولید شده کانون در حوزه کودک و نوجوان بهره برند.

کد خبر 5525391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha