۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور؛

بهره‌برداری از  طرح توسعه واحد تولیدی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز

بهره‌برداری از  طرح توسعه واحد تولیدی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز

شیراز - یک واحد تولیدی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صمت استان فارس پیش از ظهر شنبه در خصوص این طرح صنعتی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی محصولاتی را تولید می‌کند که در صنایع شیمیایی و سایر صنایع دیگر کاربرد دارد، گفت: با بهره برداری این واحد تولیدی ایجاد اشتغال مناسب، زمینه توسعه اقتصادی و ارتقا صادرات غیرنفتی را در فارس فراهم خواهد کرد.

حمید رضا ایزدی ایجاد فرصت‌های شغلی و ارتقای کیفیت تولید را مهم خواند و افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار و ۲۸۸ متر مربع با سرمایه‌گذاری دو هزار ۷۳۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این واحد تولیدی منجر به ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲۰ نفر شد، افزود: حمایت از توسعه واحدهای تولیدی موفق در استان و حل مشکلات تولید استان با جدیت در دستور کار است که در این خصوص یکی از اولویت‌هایی که در سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» برای استان فارس در نظر گرفته شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر اجرایی شدن آن اهتمام ویژه ای دارد، به بهره برداری رساندن صنایع بزرگ و دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری است.

گفتنی است این واحد یکی از طرح‌های مصوب سفر ریاست محترم جمهوری به استان فارس است که با پرداخت تسهیلات لازم در بهره برداری آن تسریع و امروز به دستور ریاست جمهوری دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

کد خبر 5528466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha