۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۳۵

با حضور در منطقه دامشهر قم صورت گرفت؛

دیداراستاندار قم با خانواده کودکان جان‌ باخته درحمله سگ‌های ولگرد

دیداراستاندار قم با خانواده کودکان جان‌ باخته درحمله سگ‌های ولگرد

قم- استاندار قم با حضور در شهرک دامشهر قم با خانواده های عزادار دو کودکی که در اثر حمله سگ های ولگرد جان خود را از دست دادند دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم عصر روز شنبه به همراهی تنی چند از مسئولان امنیتی و انتظامی با حضور در منطقه دامشهر قم با خانواده‌های دو کودکی که در اثر حمله سگ‌های ولگرد در روزهای اخیر جان خود را از دست دادند دیدار و ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های عزادار از آنان دلجویی کرد.

در این دیدار خانواده‌های عزادار از ماجرای حمله سگ‌های ولگرد به کودکانشان گفتند و از مشکلات حضور سگ‌های ولگرد در این منطقه گلایه کردند و از استاندار قم خواستند تا به منظور عدم تکرار این حادثه برای فرد دیگر، این معضل منطقه مدیریت شود.

استاندار قم نیز در این دیدار تاکید کرد که معاون سیاسی و امنیتی استانداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق مراجع قضائی در خصوص جان باختن این دو کودک رسیدگی قضائی را دنبال خواهد کرد.

شاهچراغی در ادامه از شهرک دامشهر قم که از بزرگترین قطب‌های دامپروری کشور به شمار می‌رود و حدود ۲ درصد از پروتئین کشور را تأمین می‌کند؛ بازدید میدانی کرد و در جریان مشکلات این شهرک قرار گرفت.

در هفته گذشته به فاصله چند روز دو کودک ۴ و ۶ ساله به دلیل حمله سگ‌های ولگرد و جراحات سنگین وارده در منطقه دامشهر قم جان باختند.

بیش از ۱۲۰۰ واحد تولیدی دامپروری استان قم در شهرک دامشهر قم مستقر هستند و سالانه ۸۰۰ هزار دام به این منطقه وارد می‌شود.

کد خبر 5529086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha