۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳

حضور معاون وزیر بهداشت در شهرستان خرامه

حضور معاون وزیر بهداشت در شهرستان خرامه

شیراز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در استان فارس، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی خیرآباد، از توابع شهرستان خرامه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهروز رحیمی صبح چهارشنبه در سفر به استان فارس از چند پروژه سلامت محور در مناطق مختلف استان بازدید می‌کند. نخستین برنامه این سفر، دیدار و هم اندیشی با رئیس دانشگاه با طرح چالش‌های حوزه سلامت فارس در زمینه‌های توسعه و پشتیبانی و بررسی راهکارهای رفع موانع موجود همراه بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در دومین برنامه سفر امروز خود به استان فارس، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی خیرآباد به عنوان یکی از حلقه‌های زنجیره سلامت در شهرستان خرامه بازدید کرد.

دکتر رحیمی در این بازدید در گفت و گو با کارکنان و مراجعان، در جریان نحوه ارائه خدمات این مرکز و چالش‌های موجود، قرار گرفت.

در این مرکز علاوه بر حضور پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی و مامایی به پنج هزار و ۶۰۳ نفر جمعیت این شهرستان ارائه خدمت می‌شود.

شهرستان خرامه با فاصله ۷۵ کیلومتری از شرق شیراز، قریب به ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد؛ بیمارستان حضرت جوادالائمه (ع)، هفت مرکز خدمات جامع سلامت، سه پایگاه بهداشتی روستایی، سه پایگاه بهداشتی شهری، ۱۸ خانه بهداشت و یک مرکز مشاوره ازدواج بهارنکو، مجموعه سلامت این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 5532020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha