۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد؛

پرداخت کامل بدهی و معوقات مؤسسات و انجمن‌های هنری استان قزوین

پرداخت کامل بدهی و معوقات مؤسسات و انجمن‌های هنری استان قزوین

قزوین - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از پرداخت بدهی و معوقات مؤسسات و انجمن‌های هنری استان قزوین تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

محمدحسین فائزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتبارات این اداره کل اظهار کرد: تا به این لحظه هیچ مقداری از اعتبارات فرهنگی سال ۱۴۰۱ تخصیص و پرداخت نشده است.

وی افزود: با توجه به عدم پرداخت اعتبارات، هیچ بودجه و اعتباری نیز به مؤسسات و انجمن‌ها توزیع نشده و این مربوط به فقط امسال نیست بلکه در سال‌های گذشته نیز در ماه ابتدایی سال اعتباری برای برگزاری برنامه‌ها به مؤسسات و انجمن‌ها پرداخت نمی‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال گذشته با همراهی استاندار و موافقیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتباری از محل جدول ۱۷ به این اداره کل تخصیص داده شد تا با تشخیص ذی‌حساب به مؤسسات واجد شرایط پرداخت شود.

وی بیان کرد: تصمیم گیری اعتبارات جدول ۱۷ به هیچ عنوان به تنهایی بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و باید با تأیید و برنامه ریزی ۴ دستگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه شود.

فائزی عنوان کرد: روال پرداخت اعتبارات جدول ۱۷ طبق قانون در سال جاری نیز به همین شکل است و در صورت وجود اعتبار مجدد از این جدول، باید هر ۴ دستگاه ذکر شده در مورد نحوه هزینه کرد آن و پرداخت به مؤسسات و انجمن‌ها تصمیم بگیرند.

وی از پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال معوقات و بدهی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مؤسسات و انجمن‌ها در پایان سال گذشته خبر داد و گفت: برخی از این بدهی‌ها بالای ۵۰ میلیون تومان و از سال‌های قبل باقی مانده بود و با پرداخت آن، بدون بدهی وارد سال جدید شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پایان تصریح کرد: روند مسائل مالی در این اداره کل روندی شفاف و مدار قانون و تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی است و اگر فردی ادعایی غیر از این دارد باید به صورت مستند آن را اثبات کند.

کد خبر 5532933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha