۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۳

در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند؛

۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت نذورات خوزستانی‌ها است

۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت نذورات خوزستانی‌ها است

اهواز- مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز شنبه با اشاره به اجرای طرح «نذر قربانی» در خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و همه کسانی که قصد ادای نذورات خود را در عید سعید قربان دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح نیز گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

شیبه ضمن تقدیر از مردم نوع دوست خوزستان در راستای کمک به محرومان اظهار کرد: مردم خوزستان سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد تومان به صورت گوشت قربانی یا به صورت نقدی در این طرح مشارکت کردند.

وی با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است.

مدیرکل امداد خوزستان گفت: بر اساس تعاملی که با اداره کل دامپزشکی انجام‌شده و به منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر استان، پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت بهداشتی برپا می‌شود و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را باقیمت مصوب تهیه و به دست نیازمندان برسانند.

شیبه با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد سراسر خوزستان از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان است، تاکید کرد: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

وی از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱۱۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5534453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha