۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

راه اندازی یازدهمین سایت رادیویی هلال احمر خراسان جنوبی در زیرکوه

راه اندازی یازدهمین سایت رادیویی هلال احمر خراسان جنوبی در زیرکوه

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از راه اندازی یازدهمین سایت رادیویی هلال احمر خراسان جنوبی در منطقه شاسکوه از توابع شهرستان زیرکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی صبح دوشنبه در بازدید از عملیات انتقال تجهیزات به سایت رادیویی الوند شهرستان نهبندان، اظهار داشت: سایت های رادیویی هلال احمر به منظور بهینه سازی و توسعه ارتباطات رادیویی در راستای تقویت هماهنگی بین تیم های عملیاتی و مراکز کنترل و هماهنگی به منظور تسریع در امر امدادرسانی راه اندازی می شوند.

وی با اشاره به نوسازی سایت رادیویی نهبندان و راه اندازی سایت شاسکوه زیرکوه، افزود: اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در این راستا هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه و تقویت شبکه ارتباطات رادیویی و مدیریت سوانح ضرورتی انکار ناپذیر است، گفت: عملیات انتقال تجهیزات و مصالح مورد نیاز این سایت ها به وزن ۲۰ تن و با ۱۶ سورتی پرواز بالگرد به ارتفاعات مذکور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ سایت رادیویی (ایستگاه تکرار کننده) زیرساخت ارتباطات نیروهای امدادی هلال احمر را فراهم کرده است، عنوان کرد: با احداث و نوسازی سایت ها در شهرستان های نهبندان و زیرکوه پوشش رادیویی استان به سطح قابل قبولی ارتقا خواهد یافت.

رضایی بیان کرد: متخصصان و کارشناسان هلال احمر در مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات به صورت ۲۴ ساعته تمام حوادث و سوانح در سطح استان و کشور رصد و اطلاعات را به مجموعه هلال احمر و ارگان‌های ذیربط انتقال می دهند.

وی با اشاره به تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲، افزود: ندای امداد در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.

کد خبر 5535245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha