۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴

فرماندار بیله‌سوار:

اعتبارات دامپزشکی بیله‌سوار افزایش می‌یابد

اعتبارات دامپزشکی بیله‌سوار افزایش می‌یابد

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: اعتبارات بخش دامپزشکی شهرستان بیله‌سوار در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و تأمین زمینه‌های امنیت غذایی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری عصر چهارشنبه در نشست با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: حفظ و حراست از سرمایه دامی به مثابه حفاظت از اقتصاد منطقه است و در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید همواره در کنار دامپزشکی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حراست از جامعه دامی و سرمایه‌های این بخش در اولویت است، تصریح کرد: نقش حساس دامپزشکی در تأمین سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس برای تکمیل زنجیره تولید و اشتغال در شهرستان بیله‌سوار حمایت از دامپزشکی راهبرد اصلی ما است.

فرماندار بیله‌سوار گفت: خدمات شبانه‌روزی دامپزشکی در منطقه مبین حساسیت بالای امنیت غذایی مردم است و فعالیت‌های این ارگان در حوزه سلامت و امنیت غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما از هرگونه اقدامی در این راستا حمایت می‌کنیم.

اصغری افزود: تضمین سلامت و تأمین امنیت غذایی جامعه اولویت اصلی ما است و وظیفه دامپزشکی به عنوان متولی امر در این راستا بسیار خطیر و سنگین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تقویت اعتبارات دامپزشکی زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان ایجاد خواهد شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار نظارت بر کشتار غیربهداشتی دام در بیله‌سوار را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمامی کشتارهای منطقه تحت پوشش و نظارت مستقیم دامپزشکی است و هرگونه فعالیت خارج از شبکه فروش و عرضه بهداشتی دام رصد و برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

کد خبر 5543273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha