۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خبر داد؛

صدور اسناد تک برگ برای املاک دولتی خراسان جنوبی

صدور اسناد تک برگ برای املاک دولتی خراسان جنوبی

بیرجند_ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از صدور اسناد مالکیت تک برگ برای املاک دولتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر مرتضی ذاکریان ظهر امروز در آئین رونمایی از اسناد مالکیت تک برگ دولتی املاک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: اسناد تک برگ دولتی بر اساس توافق انجام شده در سال‌های گذشته بین قوه مجریه و قضائیه برای املاک دولتی صادر می‌شود.

به گفته وی سازمان ثبت اسناد و خزانه داری کل کشور برای تثبیت مالکیت دولتی اقدام به صدور اسناد تک برگ مالکیت برای املاک دولتی کرده‌اند که این اسناد دارای ویژگی‌های خاصی است.

وی اضافه کرد: در این راستا همه دستگاه باید نسبت به ثبت املاک دولتی خود به نمایندگی از دولت داشته باشند که این اسناد در خزانه داری کل نگهداری می‌شوند.

وی تصریح کرد: ادارات کل استان هم در این راستا اقدام لازم را انجام می‌دهند که یکی از آنها اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی است که از انجام این کار تشکر می‌کنم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی هم در این مراسم اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که دستگاه‌های دولتی دنبال می‌کنند، مستند سازی اموال دولتی است.

حسن کامرانی فرد تصریح کرد: این اداره کل دارای ۳۲ مرکز در استان بوده است که پنج مرکز واگذار شد و ۲۶ مرکز باقی مانده است که برای ۲۳ مورد آنها سند تک برگ دولتی صادر شده است که در این آئین از آنها با حضور مدیر امور اقتصاد و دارایی رونمایی می‌شود.

کد خبر 5545146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha