۲ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۲۷

استاندار قم:

کارگروهی جهت شناسایی و پیگیری مشکلات مناطق مختلف قم تشکیل شود

کارگروهی جهت شناسایی و پیگیری مشکلات مناطق مختلف قم تشکیل شود

قم- استاندار قم گفت: برای شناسایی و پیگیری مشکلات مناطق مختلف قم می‌بایست کارگروهی متشکل از معاون سیاسی استاندار و همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی و نمایندگانی از ائمه جماعات تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه شنبه در دومین نشست شورای تعالی مساجد قم که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: مسجدی در تراز انقلاب اسلامی است که امام جماعت آن بتواند مشکلات محله را به دقت رصد و با همکاری پایگاه بسیج و مسئولان نسبت به حل آن اقدام کند.

استاندار قم با بیان اینکه استانداری قم در رویکرد جدید خود برای رفع مشکلات شهر اقداماتی شروع کرده است افزود: به صورت هفتگی جلساتی در این راستا برگزار می‌شود و در سفر رئیس جمهور به استان قم نیز مشکلات اساسی از جمله آب شرب، فاضلاب شهری و پروژه‌های همانند مترو و مونوریل و فرودگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شاهچراغی عنوان داشت: مسائل قم در نهادهای مختلف از جمله وزارتخانه‌ها و مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است که برای حل برخی از آنها نیازمند زمان بیشتری هستیم.

استاندار قم ابراز داشت: برای شناسایی و پیگیری مشکلات مناطق مختلف شهر قم می‌بایست کارگروهی متشکل از معاون سیاسی امنیتی استانداری و همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی و نمایندگانی از ائمه جماعات در مناطق مختلف تشکیل شود که این امر می‌تواند برکات خوبی در حل مسائل و تصمیم گیری ها داشته باشند.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مدیران ادارات می‌بایست نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند افزود: مدیری داشتم که به دلیل پاسخگو نبود صحبتی که با وزیر مربوطه انجام دادیم، این شخص جابجا شد و همه مدیران باید خود را پاسخگو بدانند.

کد خبر 5545474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha