۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸

فرماندار پیشوا:

مراسم ایام محرم در پیشوا با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود

مراسم ایام محرم در پیشوا با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود

پیشوا- فرماندار پیشوا با تاکید بر ضرورت انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط کرونایی گفت: مراسم ایام محرم در پیشوا با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک نوری بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: با آنکه شیوع کرونا، پیامدهای ناگواری به دنبال داشت ولی درس آموزه‌های زیادی در مدیریت فرهنگ، دین، سلامت، اقتصاد و سایر زمینه‌ها برجای گذاشت که نباید به فراموشی سپرده شود.

تاجیک نوری افزود: اکنون شهرستان پیشوا در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند در بهبود این وضعیت مؤثر واقع شود.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه‌السلام)، هیچ هیئتی تعطیل نمی‌شود ولی مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با اولویت در فضای باز برگزار شود.

فرماندار پیشوا در ادامه عنوان داشت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از ادارات و صنوف بازدیدهای مستمر و اثرگذار داشته و بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت کنند.

تاجیک نوری گفت: همچنین این اداره با انجام تبلیغات محیطی مناسب و بهره‌گیری از فضای مجازی، همواره به مسئله آموزش و هشدار به موقع اهتمام ورزیده و مردم را به مشارکت در انجام واکسیناسیون و اجرای شیوه‌نامه‌ها برای گذر از این شرایط تشویق کند.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: استقبال گروه‌های مختلف اصناف، روحانیون، معلمان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان ادارات و …‌از واکسیناسیون، موجب ترغیب دیگر مردم به این مهم می‌شود.

کد خبر 5546088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha