۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰

استاندار کردستان:

کردستان مستعد تبدیل به قطب گردشگری سلامت است

کردستان مستعد تبدیل به قطب گردشگری سلامت است

سنندج- استاندار کردستان گفت: مرزی بودن کردستان مزیتی است که این استان را مستعد ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه توریسم درمانی و گردشگری سلامت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیأت رئیسه نظام پزشکی استان در سنندج اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به کردستان، بخش بهداشت و درمان استان متحول شد و با این وجود به دلیل نیازهای بسیار، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

وی افزود: از آنجا که که تمامی امکانات مورد نیاز حوزه سلامت در استان فراهم نیست، گردشگران سلامت به ناچار به مناطق مرکزی کشور مراجعه می‌کنند.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا کردستان به قطب گردشگری سلامت غرب کشور تبدیل شود و این مهم نیازمند حمایت دستگاه‌های اجرایی از ورود بخش خصوصی دارای انگیزه است.

زارعی کوشا افزود: برخی از مشکلات دانشگاه در طول زمان انباشته شده و ما دانشگاهی با بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم ولی در این مدت سعی شده از نظر مالی به ثبات برسیم و بخش قابل توجهی از مطالبات و معوقات پرداخت شود و امیدواریم در سه ماهه سوم امسال به تراز مثبت برسد.

کد خبر 5546333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha