۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹

مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:

۳۰۰ نفر از استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۳۰۰ نفر از استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

سمنان- مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان، گفت: ۳۰۰ نفر از رزمندگان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان برای بازدید از منطقه عملیاتی مرصاد، راهی اردوی راهیان نور غرب کشور شدند.

سرهنگ علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اردوی راهیان نور همزمان با فرا رسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد غرب کشور برگزار می‌شود، ابراز کرد: این برنامه به صورت کشوری برگزار و سهمیه استان سمنان نیز خوشبختانه تکمیل و داوطلبان به مناطق عملیاتی غرب کشور، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از رزمندگان، خانواده معزز شهدا، جانبازان به مناطقی از استان کرمانشاه اعزام شدند، افزود: این افراد در تنگه چهار زبر و در قالب راهیان نور غرب کشور، به نمایندگی از مردم استان سمنان حضور خواهند یافت.

استان سمنان در مرصاد ۶۸ شهید تقدیم کرد

مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه حاضران در این اردوی معنوی از مناطق یادمان شهدای پاوه، ارتفاعات بازی دراز، قصر شیرین و در روز آخر اردو و همزمان با عملیات مرصاد از تنگه مرصاد بازدید می‌کنند، ابراز کرد: یادواره شهدای عملیات مرصاد استان سمنان و کشور قرار است در آخرین روز این اردو برگزار شود.

خالقیان با بیان اینکه این اردو برنامه‌های معنوی، شعرخوانی، روایتگری و… نیز خواهد داشت، گفت: در واقع در روز آخر یاد ۶۸ شهید عملیات مرصاد استان سمنان در مکان شهید شدن این شهدای گرانقدر با حضور هم‌رزمان و خانواده شهدا، برگزار می‌شود.

وی افزود: در قالب این اردو که کشوری نیز محسوب می‌شود و استان سمنان نیز در آن حضور دارند، تعدادی دانشجو نیز اعزام شده‌اند.

کد خبر 5546953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha