۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه:

اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل عمدتا نقد پرداخت می‌شود

اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل عمدتا نقد پرداخت می‌شود

اردبیل- رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال نیز تلاش می‌کنیم تا عمده اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به صورت نقد پرداخت شود.

سعید جغتایی در حاشیه سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته و بیشتر از تعهداتمان از منابع سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اعتبار اختصاص دادیم که بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز مابقی تعهدات سفر را انجام می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا در مدت سه سال همه این تعهدات مالی انجام شده و پروژه‌ها روند اجرایی مطلوبی به خود بگیرد.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گفت: همه اعتبارات سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۰ که بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود، نقد به حساب استان پرداخت شده و تا آخر امسال نیز همین روند پرداخت اعتبارات سفر را ادامه خواهیم داد.

جغتایی افزود: هر چند ممکن است بخشی از این اعتبارات به صورت اسناد باشد اما عمده پرداختی‌های ما برای پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور نقدی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای بیمارستان نجف‌زاده اردبیل قرار بود در مدت سه سال سازمان برنامه و بودجه ۳۰۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار کند که بخش اول این پرداختی‌ها انجام شده و ما ۱۰۰ میلیارد تومان از تعهدات خود را پرداخت کردیم.

جغتایی اضافه کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان تا آخر مردادماه به راه آهن اردبیل پرداخت خواهیم کرد و قسمت بعدی پرداختی‌های ما به این پروژه ریلی تا آخر امسال تا رقم ۴۵۰ میلیارد تومان خواهد بود تا روند تکمیلی خط ریلی اردبیل – میانه را شاهد باشیم.

وی به بررسی مصوبات سفر در قالب ماده ۲۳ اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه راه‌ها در کنار پرداخت اعتبارات وعده داده شده، از محل فاینانس بانک و فروش املاک مازاد نیز منابعی به استان اختصاص یافته است.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور و تأمین اعتبارات آن در سه سال پیش‌بینی شده و ما در سال ۱۴۰۰ بیشتر از تعهداتمان توانستیم تزریق منابع نقدی را انجام دهیم.

کد خبر 5548126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha