۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

دادستان فردیس خبر داد؛

حل مشکلات ۲۰۰ مالک «کوی عطار» فردیس با ورود دادستانی

حل مشکلات ۲۰۰ مالک «کوی عطار» فردیس با ورود دادستانی

البرز- دادستان عمومی و انقلاب فردیس از حل مشکل چندین ساله ۲۰۰ مالک یک منطقه در این حوزه قضایی با ورود دادستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی با بیان جزئیات حل اختلاف بین مالکان کوی عطار در این حوزه قضائی گفت: با ورود دادستانی شهرستان، اختلاف ۱۰ ساله بین بیش از ۲۰۰ مالک «کوی عطار» که سال‌ها مانع از استفاده از معبر اختصاصی و استقرار انشعابات شده بود رفع شد.

وی با اشاره به مشکلات متعددی که این اختلاف در خدمات رسانی به ساکنان این منطقه داشته است افزود: سال‌های متمادی به دلیل عدم رعایت ماده ۱۰۱ شهرداری‌ها و تبصره‌ها، ذیل آن در زمینی مساحت به تقریبی ۶۰۰۰ متر مربع توسط شهرداری، اختلافات شدید بین بیش از ۲۰۰ مالک فرعی ۸ متری با مالکین کوچه اختصاصی ۱۲ متری کوی عطار ایجاد شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مراجعه مکرر ساکنین این منطقه به دادستانی فردیس و دادسرای مشکین دشت، و مشکلاتی که برای اهالی این منطقه ایجاد شده بود را منجر به صدور دستورات دادستانی برای مرتفع شدن این موضوع بیان کرد و متذکر شد: بر این اساس مقرر شد ضمن اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری نسبت به استعلام از ادارات خدمات رسان و شهرداری اقدام شود.

ناصرخاکی اضافه کرد: در نهایت با دعوت از مالکین خیابان ۱۲ متری اختصاصی و شهردار فردیس در دفتر دادستانی، طرفین برای حل این مشکل توافق کردند و خواسته چندین ساله مردم برای بازگشایی راه و استقرار انشعابات به نتیجه رسید.

کد خبر 5548874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha