۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

تزریق واکسن کرونا برای مقابله با پیک هفتم کرونا ضروری است

تزریق واکسن کرونا برای مقابله با پیک هفتم کرونا ضروری است

کرمانشاه- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: تزریق واکسن کرونا برای مقابله با پیک هفتم کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پور هاشمی بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برای کنترل بیماری کرونا و کاهش موارد بستری‌ها باید نسبت به اجرای راهکارهای پیشگیرانه و حساس سازی مردم در خصوص رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: در مراسم‌های عزاداری و سوگواری ماه محرم دستورالعمل بهداشتی شرکت در این مراسم به هیأت‌های مذهبی ابلاغ و بر اجرای آن نظارت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه وارد پیک هفتم بیماری کرونا شده‌ایم باید مراکز تزریق واکسن فعال و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

پور هاشمی بیان کرد: باید در مبادی ورودی مرز کنترل ویژه ای وجود داشته باشد و مسافران، رانندگان و افرادی که از مرزها وارد کشور می‌شوند در ابتدای ورود بررسی‌های لازم صورت پذیرد و همچنین در زمینه تزریق دز یادآور اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تزریق واکسن کرونا و استفاده از ماسک با کمترین آسیب از این پیک عبور کنیم.

کد خبر 5551320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha