۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰

معاون استاندار قم:

بسیاری از کشفیات در قم کالاهای قاچاق عبوری است

بسیاری از کشفیات در قم کالاهای قاچاق عبوری است

قم_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: بسیاری از کشفیات کالاهای قاچاق در استان قم مربوط به اقلام قاچاق عبوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاجی زاده بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم اظهار داشت: عرصه مقابله با کالای قاچاق نیازمند همت و توجه جدی تمامی دستگاه هاست و در این راستا اقدامات و برنامه‌ها می‌بایست به صورت هماهنگ و جهادی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: در زمینه مقابله با کالای قاچاق باید به گونه‌ای عمل کرد تا به مردم آسیبی وارد نشود.

وی بیان داشت: بسیاری از کشفیات کالاهای قاچاق در استان قم مربوط به اقلام قاچاق عبوری است که در این زمینه نیروی انتظامی برخوردهای جدی را انجام می‌دهد اما نیازمند کار بیشتری هستیم.

وی ابراز داشت: امروز در حوزه تأمین آرد و نان نگرانی‌هایی در جامعه وجود دارد که این نگرانی‌ها می‌بایست با پیگیری‌های مسئولین مرتفع شود.

حاجی زاده با بیان اینکه استان قم در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عملکرد خوبی داشته است افزود: اقدامات در راستای مبارزه با کالای قاچاق در حقیقت حمایت از تولید داخل کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه در زمینه قاچاق کالا و مقابله با این پدیده می‌تواند پرونده‌های ورودی به دادسراها را نیز کاهش دهد.

کد خبر 5551612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha