۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱

با حضور مدیران کشوری؛

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معرفی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معرفی شد

گرگان- در مراسمی با حضور معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور «حمید سلامتی» به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان پیش از ظهر یکشنبه با حضور معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در سالن یگان این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات «عبدالرحیم لطفی» به عنوان مدیرکل سابق قدردانی و «حمید سلامتی» به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به روز جنگلبان و تلاش این عزیزان اظهارکرد: رشادت‌های جنگلبانان باعث حفظ حریم جنگل‌ها شده است.

نقی شعبانیان با بیان اینکه نمی‌توان به تنهایی از منابع طبیعی حفاظت کرد، ادامه داد: باید تمام بخش‌ها به کمک منابع طبیعی آمده و این هنر مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری است که بتواند بین دستگاه‌های اجرایی تعاملی برقرار کند.

شعبانیان تصریح کرد: مردم در حال حاضر در خصوص مسائل مربوط به منابع طبیعی مطالبه گر و دغدغه مند هستند و باید بین مردم و منابع طبیعی ارتباط خوبی برقرار شود.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: امروزه در دنیا به جنگل به عنوان منبع تولید چوب نگاه نمی‌کنند و ارزش زیست محیطی جنگل‌ها و اکولوژیکی این منابع با ارزش دارای اهمیت بیشتری است.

شعبانیان با بیان اینکه منابع طبیعی استان گلستان شرایط ویژه ای دارد، گفت: در مدیریت پایدار از جنگل‌ها انتظار ما این است که با پشتوانه علمی و ارتباط با دانشگاه گام‌های خوبی در حفظ و حمایت از این عرصه‌ها برداشته شود.

وی خاطر نشان کرد: در فعالیت‌های آبخیزداری باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که پوشش گیاهی از نظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کند.

کد خبر 5551973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیاوش IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      لطفاً مدیر کل منابع طبیعی استان البرز را هم عوض کنید ثواب آن مساوی با سفر حج می‌باشد