۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱

از این پس و با تغییر در رویه اجرایی؛

«مسجد» محور برگزاری مناسبت‌های استان سمنان خواهد بود

 «مسجد» محور برگزاری مناسبت‌های استان سمنان خواهد بود

شاهرود- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر راهبردهای جدید ابلاغی این شورا در کشور، گفت: از این پس «مسجد» محور برگزاری مناسبت‌های استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری ظهر دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل فرمانداری ویژه شاهرود، با بیان اینکه این شورا در مدیریت جدید دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است، تاکید کرد: یکپارچگی تمامی فعالیت‌های تبلیغی از سیاست‌های جدید است.

وی با بیان اینکه هم افزایی و تمرکز برنامه‌های مناسبتی از دیگر سیاست‌های جدید این شورا است، افزود: فعال کردن مسجدها و مسجد محوری از جمله مهمترین بخش‌های راهبرد جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور و طبیعتاً استان سمنان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه بیانیه گام دوم از جمله محورهای برنامه‌های شورا خواهد بود، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا از موازی‌کاری جلوگیری شود لذا در این راستا بخشی عمل کردن دستگاه‌های اجرایی و نهادها در برگزاری مناسبت‌ها، پیگیری خواهد شد.

قندهاری از ایجاد قرارگاه تبلیغی در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: هم‌افزایی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی و دوری از موازی کاری رسالت اصلی این نهاد خواهد بود که با حضور دستگاه‌های عضو، شکلی جدید به خود می‌گیرد.

کد خبر 5553211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha