۲۸ شهریور ۱۳۸۶، ۲۰:۴۴

/ گزارش مهر از باکو /

کشتی فرنگی ایران به مقام چهارم دنیا دست یافت

کشتی فرنگی ایران به مقام چهارم دنیا دست یافت

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب 26 امتیاز پس از آمریکا ،روسیه و گرجستان به عنوان چهارمی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست یافت.

به گزارش خبرنگارمهر، در آخرین روز این مسابقات و در دسته 120 کیلوگرم لوپز از کوبا با پیروزی برباروئف از روسیه به مدال طلای این وزن دست یافت. در دو دیدار رده بندی هم بیئرس از آمریکا و پاتریکف از ارمنستان به ترتیب با برتری برابر پانیاک از فرانسه و باردوس از مجارستان بطورمشترک به مدال برنز این وزن دست یافتند.

با کسب مدال برنز نماینده 120 کیلوگرم آمریکا و از دست دادن مدال طلا توسط کشتی گیر روسیه در دیدارفینال این وزن، آمریکا توانست با 31 امتیازعنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان را از آن خود کند و تیم های روسیه با 30 و گرجستان با 28 امتیاز درمکان های دوم و سوم جهان قرارگرفتند.

همچنین تیم ملی کشتی کشورمان با کسب یک مدال طلا و دو برنز و کسب 26 امتیازبعد ازتیم های کشتی آمریکا، روسیه و گرجستان عنوان چهارم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان را از آن خود کرد و تیم های کره جنوبی و فرانسه به ترتیب با 24 و 23 امتیاز رده های پنجم و ششم دنیا را به خود اختصاص دادند.

در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان حمید سوریان نماینده کشورمان در وزن 55 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و سامان طهماسبی در وزن 84 و قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

کد خبر 555413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha