۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

فرماندار نهاوند:

بانک های نهاوند در اجرای قانون پیش پای مردم سنگ اندازی نکنند

بانک های نهاوند در اجرای قانون پیش پای مردم سنگ اندازی نکنند

همدان- فرماندار نهاوند گفت: بانک‌ها در شهرستان نهاوند باید در بحث تسهیلات فرزندآوری مردم را حمایت کنند و سنگ اندازی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند سه شنبه در جلسه ستاد جمعیت و خانواده شهرستان نهاوند با بیان اینکه جمعیت یکی از زمینه‌های پیشرفت و توسعه هر شهرستان است که مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به خانواده و جوانی جمعیت دارند، گفت: این تأکیدات مقام معظم رهبری باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مسئله بحران جمعیت نیز مورد تاکید و دغدغه مقام معظم رهبری است، بیان کرد: موضوع کاهش جمعیت یک پدیده طبیعی نیست بلکه مستکبرین با سیاست‌های خود سالیان سال است که با نگارش کتاب‌های متعدد و فعالیت‌های مختلف به دنبال تحقق این موضوع هستند.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه اهمیت خانواده در تمامی مراحل زندگی، موضوعی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت؛ گفت: خانواده تنها نظام اجتماعی است که در همه جوامع، از مذهبی و غیر مذهبی پذیرفته شده و در جوامع مختلف دارای نقش، پایگاه و منزلت‌های گوناگون است.

وی افزود: خانواده در ثبات شخصیت و حل موفقیت‌آمیز مشکلات به فرد کمک بسیاری می‌کند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر جواب داد، پس شعار فرزند آوری هم می‌تواند تاثیر گذار باشد.

احمدوند با تاکید بر اینکه تفکرات را باید عوض کنیم و فرزند آوری را نهادینه کنیم؛ تصریح کرد: دانشگاه‌ها در بحث فرزند آوری و آموزش‌های آن ورود پیدا کند، همچنین مبلغان دینی که در شهرها و روستاها فعالیت می‌کنند می‌توانند در بحث فرزندآوری ورود پیدا کنند و مردم را تشویق به این کار نمایند.

فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های مرتبط باید از فرزند آوری حمایت کنند و سنگ اندازی نکنند، اظهار کرد: بانک‌ها در بحث تسهیلات فرزندآوری مردم را حمایت کنند و سنگ اندازی نکنند و مردم را به این کار تشویق کنند.

کد خبر 5564867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      سلام اول یک سری به سطل های زباله نهاوند بزن ببین چند نفر در روز یک سطل بازدیدی می کنند برای امرامعاش اول باید ریشه فقر کند و همه از بیت المال. به طور مساوی برخودار. شوند بعد تولید نسل