۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۱

رئیس بسیج اصناف کشور مطرح کرد؛

پیوند کسب وکارهای تولیدی و خانگی به کارخانه ها رویکرد بسیج اصناف

پیوند کسب وکارهای تولیدی و خانگی به کارخانه ها رویکرد بسیج اصناف

رشت- رئیس بسیج اصناف کشور پیوند کسب و کارهای تولیدی و خانگی به کارخانه ها را رویکرد این سازمان برشمرد و گفت: این ارتباط به افزایش اشتغال و رشد اقتصاد کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن پور ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه‌های تولیدی منجر به افزایش اشتغال و رشد اقتصاد در کشور می‌شود، اظهار کرد: متصل کردن کسب و کارهای تولیدی، خانگی به کارخانه‌ها از اهداف اساسی بسیج اصناف در کشور و سرتاسر استان گیلان است.

سردار غلامرضا حسن‌پور با تاکید بر لزوم توجه به حوزه کشاورزی و اصناف در کشور گفت: بحث کشاورزی و غلات به عنوان امنیت غذایی بسیار مهم بوده و باید به این حوزه توجه ویژه شود

وی یکی از وظایف بسیج اصناف را حمایت از دولت و بهبود معیشت مردم دانست و افزود: بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند و وظیفه این سازمان همچون سال‌های گذشته حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به نقش محوری بسیج در ارتباط‌گیری با مردم و بخش دولتی بیان کرد: یکی از قابلیت‌های مهم بسیج این است که می‌تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار کند.

سردار حسن‌پور تأکید کرد: بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است.

کد خبر 5565829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha