۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲

مدیرکل بنیاد شهیدفارس:

مردم در تشییع شهید مدافع حرم درخشیدند

مردم در تشییع شهید مدافع حرم درخشیدند

شیراز- مدیرکل بنیاد شهید استان فارس گفت: مردم شیراز حماسه بی‌نظیری را خلق کردند وحضور مردم در روز عاشورا و تشییع شهید اسکندری یادآور یاری وفاداران و سربازان سیدالشهدا (ع)در روز عاشورا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بیانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان اظهار کرد: برخی از آزادگان کشور بیش از ۱۰ سال در زندان‌های رژیم عراق زندانی بودند این در حالی است که حتی یک ساعت زجر و شکنجه‌ای که به جسم و روح آنها وارد شد، قابل تحمل نیست و امروز مدیون مجاهدت این آزادگان هستیم.

بیانی با تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید اسکندری افزود: مردم شیراز حماسه بی‌نظیری را خلق کردند، حضور مردم در روز عاشورا و تشییع شهید اسکندری یادآور یاری وفاداران و سربازان سیدالشهدا در روز عاشورا بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسانه در فرهنگسازی عمومی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و جهت‌دهی به تنویر افکار عمومی نقش مهمی دارد، افزود: خبرنگاران در نبرد رسانه‌ای و شفاف‌سازی جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. خبرنگاران یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی و فرهنگی حتی امنیتی جامعه محسوب می‌شوند و نقش تأثیرگذاری آنها از دیگران بالاتر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: بیش از ۹ هزار نفر از خانواده ایثارگران در نوبت اشتغال هستند و ۵۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری ما در نوبت مسکن هستند در حالی فرم ج آنها سبز است و بسیاری از آنها با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند اما برخی شبهات در جامعه این خانواده‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهد.

کد خبر 5565878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha