۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

فرماندار پیرانشهر خبرداد؛

بازگشایی مرز تمرچین به عنوان مرز رسمی تردد زائرین اربعین حسینی

بازگشایی مرز تمرچین به عنوان مرز رسمی تردد زائرین اربعین حسینی

ارومیه – فرماندار پیرانشهر گفت: امسال برای نخستین بار مرز تمرچین به عنوان یکی از گذرگاههای رسمی کشور برای تردد زائران اربعین انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خضر کاک درویشی ظهر جمعه در بازدید از مرز تمرچین پیرانشهر اظهار کرد: آنجایی که تردد زائران از این پایانه برای نخستین بار صورت می‌گیرد، ایجاد برخی زیرساخت‌ها و اتخاذ برخی تمهیدات برای تسهیل ترددها ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مرز برای اولین بار برای این موضوع در نظر گرفته شده نیازمند ایجاد بسترهای مناسب از جمله رفاه و بهداشت زائرین است که در این خصوص با حضور مسئولین مربوطه در محل فرمانداری این شهرستان جلساتی تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

ایرج آزادی مدیر پایانه تمرچین نیز گفت: ایجاد موکب هایی در هر دو طرف مرز و مراکز سیار بهداشت و درمان برای زائرین از تمهیدات اندیشیده شده برای ارائه خدمات بهتر به زائران ست.

تردد روزانه بیش از ۱۵ هزار نفر زائر از این مرز در صورت تأمین امکانات و بخصوص تسهیل در رفت و آمد سبب رضایتمندی زوار خواهد شد که این موضوع افزایش تردد زوار در سال‌های آتی را پی دارد و ظرفیت مناسبی برای رونق اقتصادی شهرستان خواهد بود.

کد خبر 5567040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha