۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان خبرداد؛

اختصاص۲۸۰میلیارد برای تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه‌ منابع طبیعی

اختصاص۲۸۰میلیارد برای تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه‌ منابع طبیعی

گرگان- رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور برای پروژه های دانشگاه گرگان پیش بینی شده که تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان شتایی پیش از ظهر شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در مجموع ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور پیش بینی شده که تاکنون ۱۶۰ میلیارد تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد ریال از مجموع ۱۵۰ میلیارد اعتبار پیش بینی شده برای آزمایشگاه تحقیقات کشاورزی هسته‌ای تخصیص یافته است.

وی گفت: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه پیش بینی شده بود که به طور کامل تخصیص یافت.

به گفته شتایی ۳۰ میلیارد ریال از اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی پیش بینی شده برای تکمیل دانشکده جنگلداری تخصیص یافته و با تخصیص الباقی اعتبار پروژه به بهره برداری می‌رسد.

در حال حاضر حدود ۵۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که تلاش می‌کنیم که این تعداد تا چهار سال آینده به ۴۰۰ نفر برسد.

شتایی افزود: استفاده از ظرفیت جامعه المصطفی، بهره گیری از راهکارهای وزارت علوم، استفاده از ظرفیت نمایندگی وزارت امور خارجه در گرگان و بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان خارجی فعلی برای معرفی دانشگاه‌ها از جمله راهکارهای پیش بینی شده برای افزایش تعداد دانشجویان خارجی است.

کد خبر 5567572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha