۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

۷۰۰ میلیارد ریال مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه بانوان ابلاغ شد

۷۰۰ میلیارد ریال مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه بانوان ابلاغ شد

سنندج- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کردستان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بانوان مصوب و به امور بانوان استانداری ابلاغ شد.

لیلا آژیر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان در تیرماه سال جاری دارای برکات بسیاری برای مردم استان بود که بانوان کردستانی نیز از این مصوبات بی بهره نبودند.

وی افزود: در این سفر بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه بانوان استان مصوب شد که خوشبختانه طی چند روز اخیر این اعتبار ابلاغ شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اعلام کرد: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز هنرستان هنرهای زیبای دختران سنندج و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اشتغال زنان در بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

آژیر افزود: در این سفر ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مسکن زنان سرپرست خانوار با اولویت کسانی که دارای ۲ فرزند معلول هستند نیز اختصاص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی بازارچه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در پارک شهدای سنندج، اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پارک بانوان سنندج و معرفی دختران بازمانده از تحصیل از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان در حوزه بانوان است.

کد خبر 5570083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha