۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۷

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان:

تقویت آب شهرک «سبزدشت» و خروج لوله‌های فرسوده مطالبه مردم است

تقویت آب شهرک «سبزدشت» و خروج لوله‌های فرسوده مطالبه مردم است

بهارستان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان با تاکید بر تقویت آب شهری در مناطق کم برخوردار و همچنین وجود شاه لوله‌های فرسوده گفت: تقویت آب شهرک«سبزدشت»و خروج لوله‌های فرسوده مطالبه مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر قربانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمبود و افت فشار آب در برخی مناطق شهر گلستان در اوج گرما تاکنون گلایه‌های زیادی را در پی داشته که به همین منظور شورای اسلامی به این موضوع ورود پیدا کرده تا بخش اعظمی از مشکلات موجود کاسته شود.

قربانی با تاکید بر تقویت آب شهری در مناطق کم برخوردار و همچنین وجود شاه لوله‌های فرسوده گفت: برخی از مناطق شهر گلستان به ویژه شهرک سبز دشت با افت فشار و قطعی آب شرب روبرو بوده که شورای اسلامی با در نظر گرفتن چنین مشکلاتی با مدیران آبفا تاکنون جلسات متعددی داشته اند.

وی افزود: با راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب شرب قطعاً کمبود و افت فشار آب در شهرک سبز دشت برطرف خواهد شد چرا که این معضل یکی از مطالبات برحق ساکنین می‌باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان با اعلام اینکه اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم محسوب می‌شوند اضافه کرد: ما صرفاً شورای شهرداری نیستم بلکه نمایندگان شهروندان فهیم گلستان در پارلمان شهری هستیم که باید پیگیر مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی در پایان همچنین از ۳۱۰۰ متر لوله گذاری و تعویض ۸۰۰ انشعاب در خیابان رنگ سازی سلطان آباد و کوچه‌های متصل به آن خبر داد که این اقدام موجی از رضایت مندی ساکنین را در پی داشته است.

کد خبر 5570137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha