۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳

نماینده ولی فقیه در لرستان:

معشوره از مطالبات مهم مردم/ نگاه مرکز نشین‌ها به لرستان تغییر کند

معشوره از مطالبات مهم مردم/ نگاه مرکز نشین‌ها به لرستان تغییر کند

خرم‌آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد سد معشوره را از مطالبات مهم مردم این استان دانست و گفت: باید نگاه مرکز نشین‌ها به لرستان تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی عصر پنج شنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در لرستان با اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: امکانات اساسی در درون استان هست و باید تحولاتی رخ دهد تا این ظرفیت‌ها بالفعل شوند.

وی با بیان اینکه کاستی‌ها و پیشنهادات را در قالب نامه تقدیم رئیس مجلس خواهم کرد، گفت: تکمیل سدهای لرستان از جمله معشوره یکی از مطالبات مهم مردم استان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره وجود ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان و لزوم تکمیل آنها در لرستان و لزوم فعال شدن این واحدها در راستای رفع معضل بیکاری عنوان کرد: تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی یکی دیگر از مطالبات مردم استان است.

وی در ادامه با اشاره مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان و لزوم پیگیری آنها افزود: سرمایه گذاری هلدینگ های اقتصادی دولت در لرستان از دیگر خواسته‌های مردم لرستان است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه نگاه مرکز نشین ها نسبت به لرستان تغییر کند و اهمال کاری‌ها و تأخیر در اجرای مصوبات رفع شود، گفت: اگر این نکته تغییر نکند، در سفر بعدی رئیس جمهور به لرستان از سوی مردم مورد سوال قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: به آینده امیدوار هستیم چرا که داشته‌های ما بیشتر از نداشته های ما است، نیروهای انقلابی و تحصیل کرده و منابع خدادادی داریم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: امیدواریم با همت و تلاش مسئولان آینده روشنی را برای لرستان و کشور داشته باشیم.

کد خبر 5572881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha