۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به مساجد مختلف می‌رود

تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به مساجد مختلف می‌رود

قزوین- مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین گفت: مسئولین فرهنگی مساجد می‌توانند با ورود به سامانه حوزه هنری قزوین برای اجرای تئاترهای مناسبتی در مساجد خود درخواست ثبت نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید قاسم سیدقوامی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به امکان اجرای نمایش‌های تئاتر بچه‌های مسجد در مساجد گوناگون و به انتخاب مساجد اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین به منظور ایجاد زمینه رشد هنری گروه‌های نمایشی و نیز توسعه فراگیر فعالیت‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، نمایش‌های مختلفی بنا به مناسبت‌های گوناگون تدارک دیده است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: ماه محرم، صفر، هفته دفاع مقدس، دهه فجر، نوروز و دیگر اعیاد و مناسبت‌های تقویمی در طول سال جاری از جمله ایامی است که مسئولین فرهنگی مساجد می‌توانند با ثبت درخواست؛ شرایط اجرای نمایش مربوطه را برای مسجد محله خود فراهم کنند.

وی توضیح داد: مسئولین فرهنگی مساجد می‌توانند با تکمیل فرم الکترونیکی طراحی شده در سایت حوزه هنری استان به آدرس www.artqazvin.ir به ثبت درخواست اجرا اقدام نمایند.

سید قوامی تبیین با بیان این موضوع که فعال‌سازی و سازماندهی گروه‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد برای اجرا در مساجد سراسر استان از اهداف این برنامه است گفت: تولید نمایش توسط گروه‌ها متناسب با فضا و ظرفیت‌های اجرای مسجدی، برنامه‌ریزی، حمایت و تشویق گروه‌ها جهت اجرای نمایش‌های تولید شده در مساجد محله، شهر و استان و جذب حداکثری مخاطبان مردمی در تمامی گروه‌های سنی اهداف اصلی این طرح است.

کد خبر 5573981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha