۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف قزوین خبر داد؛

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین

 برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین

قزوین- رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استانی از هفتم تا ١٠ شهریور ماه در قزوین برگزار می‌شود.

علی عظیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در کشور اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم در سطح استانی از هفتم تا دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون چهل و پنجمین دوره مسابقات در رشته‌های اذان، دعا، تواشیح و همسرایی در حال برگزاری است، بیان کرد: از اجرای شرکت کنندگان در مسابقات تصویر تهیه خواهد شد و به دبیرخانه برگزاری مسابقات در تهران ارسال می‌شود و داوری به صورت کلی از همه آثار در تهران اتفاق خواهد افتاد.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: خواهران و برادران به صورت مجزا در رشته‌های قرائت ترتیل کل حفظ ۵ ۱۰ و ۲۰ روز با هم رقابت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه در این دوره از داوران بین‌المللی و استانی بهره خواهیم برد، تصریح کرد: در بخش برادران در زمینه لحن از حضور استاد یار احمدی، در زمینه وقت و ابتدا از حضور استاد دولتی، در زمینه حسن حفظ از حضور استاد بحرالعلوم، در زمینه تجوید از حضور استاد رفعتی، در زمینه مفاهیم از حضور استاد بهارلو و در زمینه صوت از حضور استاد وفاپور بهره خواهیم برد.

عظیمی گفت: در بخش خواهران از حضور استاد گلاب فروش، استاد چراغی، استاد ملأ مطلبی، استاد جوان بخت و.... بهره می‌بریم.

وی در خاتمه با بیان این موضوع که هم اکنون مسابقات در سطح استانی برگزار خواهد شد توضیح داد: مسابقات سطح کشوری در پاییز سال جاری برگزار می‌گردد تعداد شرکت کنندگان از هر شهرستان و هر استان با توجه به بررسی‌ها و سهمیه بندی سازمانی مشخص خواهد گردید.

کد خبر 5576056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha