۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲

رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی ویژه اربعین در محورهای مواصلاتی خوزستان

اعمال محدودیت ترافیکی ویژه اربعین در محورهای مواصلاتی خوزستان

اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: برای افزایش ایمنی و تسهیل تردد وسایل نقلیه در اربعین، محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی و محورهای پرتردد خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا دولتشاهی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به اجرای طرح ترافیک در محورهای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: تردد همه کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۷ صبح روز جمعه یازدهم شهریور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در جاده اهواز -خرمشهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز- آبادان- خرمشهر و بالعکس عکس تردد کنند.

وی افزود: همچنین تردد همه اتوبوس‌ها از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پانزدهم شهریور تا ساعت ۷ صبح روز جمعه اول مهرماه در محور هفتکل- باغملک- ایذه - دهدز - شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز - اندیمشک- خرم آباد- الیگودرز - اصفهان- شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

سرهنگ دولتشاهی گفت: همچنین تردد همه خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پانزدهم شهریور تا ۷ صبح روز جمعه اول مهرماه در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است.

کد خبر 5581621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha