۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶

نماینده دشتی و تنگستان:

غبار محرومیت از شهرستان‌های دشتی و تنگستان زدوده شود

غبار محرومیت از شهرستان‌های دشتی و تنگستان زدوده شود

بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، غبار محرومیت از شهرستان‌های دشتی و تنگستان زدوده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسئولان اجرایی شهرستان دشتی و تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های در شهرستان‌های دشتی و تنگستان ضروری است.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان استان به‌ویژه راهداری برای اجرایی سازی پروژه‌های عمرانی در هفته دولت گفت: پروژه‌های خیلی خوبی به‌ویژه در بخش راهداری در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید که تأثیر مهمی در رفع محرومیت از شهرستان‌های دشتی و تنگستان بویژه در بخش راه روستایی دارد.

کرمی افزود: پروژه‌ها و طرح‌های که افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در هفته دولت انجام شد به نام و متعلق به یاد شهدا است و همگان وظیفه داریم که در راستای عمل به وصایای شهدا کمر همت برای خدمت به مردم ببندیم.

وی اظهار داشت: طرح‌ها، پروژه‌ها و یا مصوبه‌های قابل توجهی در حوزه راهداری در دو شهرستان دشتی و تنگستان در حال انجام و یا پیگیری است که انتظار داریم پروژه‌ها از سرعت لازم برخوردار و مصوبات خصوصاً مصوبات ملی تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهسازی، تعریض و آسفالت راه‌های روستایی در دو شهرستان از اولویت کارهای ما و از مطالبات مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه است که اعتبارات خوبی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5582200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha