۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۵۸

یادواره ۸۶ شهید سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد

یادواره ۸۶ شهید سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد

خرم‌آباد- یادواره ۸۶ شهید سازمان جهاد کشاورزی لرستان با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا در سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز پنجشنبه یادواره ۸۶ شهید سازمان جهاد کشاورزی لرستان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، استاندار لرستان، خانواده‌های شهدا و… در سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد.

سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این یادواره گفت: یادواره ۸۶ شهید این سازمان، بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده معزز آنها برگزار شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس روحیه ایثار و دلاورمردی و جهادی در جهاد سازندگی موج می‌زد و امروز نیز بنا بر همین اصل، رسالت ما تأمین امنیت غذایی و تولید محصولات مورد نیاز جامعه است.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و به دور از حاشیه با فرهنگ جهادی خدمات بیشتری به نظام و انقلاب ارائه کنیم.

یادواره ۸۶ شهید سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در سخنانی گفت: جهاد کشاورزی دستگاهی است که همواره در راستای ارزش‌ها عمل کرده و نمونه بارز آن تقدیم ۸۶ شهید جهادگر و ۳۵۰ جانباز در دفاع‌مقدس است.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: از جهادکشاورزی لرستان هفت هزار ایثارگر به جبهه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه الگوی ما در زندگی معصومین و شهدا هستند، افزود: تفکر شهدا برگرفته از اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه به برکت خون شهدا است که دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ رسانه‌ای شکست خورده‌اند، تصریح کرد: ما باید بهترین‌ها را برای دفاع از انقلاب بیاوریم چراکه این امر پیروزی در عرصه‌های مختلف را برای مردم به همراه دارد.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: باید رشادت‌های شهدا در کتاب‌ها آورده و مستند شود چرا که به خصلت‌های شهدا نیاز داریم.

کد خبر 5585023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha