۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶

استاندار سیستان و بلوچستان:

حضور میدانی مدیران برای اجرای پروژه ها ضروری است

حضور میدانی مدیران برای اجرای پروژه ها ضروری است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور میدانی مدیران در پروژه‌ها اهمیت فراوانی دارد، تاکید کرد: با پشت میز نشستن هیچ کاری انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: یکی از نیازهای استان تقویت زیرساخت‌ها و یکی از اولویت‌های اصلی این منطقه توسعه راه‌ها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: حضور میدانی فرمانداران در پروژه‌ها اهمیت فراوانی دارد بنابراین نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها باید از نزدیک روند اجرای پروژه‌های عمرانی را مشاهده و مشکلات را برطرف کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حلقه مفقوده اجرای پروژه‌ها در استان پیگیری، پیگیری و پیگیری است لذا تا زمانی که پیگیری نکنیم هیچ پروژه‌ای روی زمین نمی‌نشیند.

وی تصریح کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها باید به نحو مطلوب به مردم خدمت کنند چراکه ماهیت حضور این افراد خدمت رسانی است.

مدرس خیابانی تاکید کرد: اولین کارخانه فریم عینک طبی در کشور در سیستان و بلوچستان تأسیس شد، لذا می‌توان کارهایی که تاکنون در کشور انجام نشده را در این استان انجام داد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه اولین کارخانه تولید میلگرد نیز در سیستان و بلوچستان تأسیس شد که امیدواریم با تکمیل این چرخه بتوانیم مصالح ساختمانی مورد نیاز را در خود استان تولید کنیم.

وی ادامه داد: امروز اقتصاد در صدر اولویت‌های دولت، مردم و نظام قرار دارد لذا همه باید به آن توجه کرده و بر اساس آن هدف گذاری کنیم.

مدرس خیابانی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای استان اشتغال است لذا مردم کار اشتغال زا و اقتصادی می‌خواهند.

وی با بیان اینکه حضور میدانی مدیران در پروژه‌ها اهمیت فراوان دارد، تاکید کرد: با پشت میز نشستن هیچ کاری انجام نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های خود نیازمند ارتباط تنگاتنگ با فرمانداران هستند بنابراین این ارتباط یک ضرورت محسوب می‌شود.

کد خبر 5586842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha