۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

مبارزه با کالای قاچاق به فرهنگ‌سازی نیاز دارد

مبارزه با کالای قاچاق به فرهنگ‌سازی نیاز دارد

شهرکرد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مبارزه با هرگونه کالای قاچاق نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی ظهر دوشنبه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: فرهنگ‌سازی برای مبارزه با کالای قاچاق باید به‌منظور حمایت از تولید و کالای ایرانی با جدیت و به‌صورت اولویت‌دار اجرایی شود.

وی افزود: در این راستا رسانه‌های گروهی، دستگاه‌های اجرایی فرهنگی چهارمحال و بختیاری برنامه‌های عملیاتی به‌منظور پرهیز مردم از استفاده کالاهای قاچاق را در دستور کار قرار دهند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: همچنین افزایش نظارت بر جاده‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در ورودی‌ها و خروجی‌ها مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.

وی با اشاره به وجود برخی کالاهای قاچاق در انبار تملیکی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مراجع قضائی و تعزیرات حکومتی استان وضعیت این کالاها را براساس ضوابط قانونی مشخص و تعیین تکلیف کنند.

چهارمحال و بختیاری به‌لحاظ قرارگیری در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران با بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور از موقعیت استراتژیک برخوردار است.

کد خبر 5587969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha