۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد؛

دسترسی به خدمات بهداشت و درمان در چهار محال و بختیاری تسهیل شود

دسترسی به خدمات بهداشت و درمان در چهار محال و بختیاری تسهیل شود

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه‌های تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی روز چهارشنبه در بازدید از دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به‌منظور ارزیابی آمادگی مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری برای سال تحصیلی جدید بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی باعث افزایش رضایت‌مندی عمومی می‌شود.

وی سلامت جامعه را از شاخصه‌های مهم و اصلی در توسعه دانست و افزود: رعایت عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری ضروری است.

حسین‌میرزایی از تلاش‌های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا قدردانی و تصریح کرد: فعالان این عرصه در خط مقدم سلامت هستند که تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌منت دارند.

وی حوزه فعالیت دانشگاه علوم‌پزشکی را بسیار گسترده دانست و یادآور شد: امور مختلف مرتبط با بخش بهداشت و درمان با اولویت بررسی و اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی برای پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری‌های غیرواگیر را ضروری اعلام و تأکید کرد: ترویج سبک زندگی سالم در این مسئله تأثیرگذار است.

وی افزود: در دوران قطعی اخیر آب شهرکرد، مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تلاش‌های شبانه‌روزی برای سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها انجام داد.

حسین‌میرزایی به نزدیکی فصل بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس اشاره و تصریح کرد: تمامی امکانات برای رفاه دانشجویان فراهم، امور مختلف دانشگاه به‌طور دقیق رصد و نقص‌های احتمالی در خوابگاه‌های دانشجویی رفع شود.

وی با اشاره به فعالیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی گفت: نظارت جدی بر فعالیت این کانون‌ها و تشکل‌ها انجام و از تشکل‌های انقلابی حمایت ویژه شود.

کد خبر 5589808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha