۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸

مشاور فرمانده کل انتظامی:

تردد زائران اربعین از مرز خسروی بدون مشکل در جریان است

تردد زائران اربعین از مرز خسروی بدون مشکل در جریان است

کرمانشاه- مشاور فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مدیریت مطلوب در مرز خسروی، گفت: تردد زائران اربعین از مرز خسروی بدون مشکل در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ذوالفقاری ظهر جمعه پس از بازدید از پایانه مرزی خسروی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدیدی که از پایانه صورت گرفت شاهد رفت و آمدی آرام و بدون مشکل بودیم و امنیت خوبی هم در مرز برقرار است.

وی ادامه داد: در مرز خسروی به خوبی وظایف تقسیم و هر کدام از دستگاه‌ها به بهترین شکل ممکن کارهای محوله را انجام می‌دهند که این خود باعث نظم بخشی به تردد زائران شده است.

مشاور فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: در این میان نقش نیروهای انتظامی و مرزبانی کرمانشاه نیز بسیار برجسته و با اقداماتی که صورت گرفته توانسته‌اند اقدامات بسیار خوبی هم در راستای خدمات رسانی و هم امنیت بخشی و هماهنگی‌های لازم برای تردد زوار انجام دهند.

ذوالفقاری به برپایی موکب یگان ویژه انتظامی استان کرمانشاه مستقر در پایانه خسروی اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه‌های مختلف باعث رضایتمندی زوار شده بود که این اقدام بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

وی ادامه داد: امیدوارم همین اقدامات خوب و ماندگاری که در مسیر رفت زوار به عتبات عالیات انجام گرفته در مسیر برگشت آنها نیز صورت گیرد که مأموریت اربعین امسال به خوبی پایان گیرد.

ذوالفقاری در پایان از زائران هم خواست تا با مدیریت زمان بازگشت خود و همکاری با مأموران انتظامی و دیگر مسئولان، خاطره‌ای خوب از این سفر معنوی به جا بگذارند.

کد خبر 5591253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha