۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان مطرح کرد؛

پیگیری برای ساخت سد «مخملکوه» و فاز دوم تصفیه‌خانه آب خرم‌آباد

پیگیری برای ساخت سد «مخملکوه» و فاز دوم تصفیه‌خانه آب خرم‌آباد

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: به منظور تامین آب پایدار خرم‌آباد، پیگیری برای ساخت سد «مخملکوه» و فاز دوم تصفیه‌خانه آب شهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کرموند امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آمادگی شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیات آبرسانی به چند روستا به دلیل معارضات اجتماعی در درود، الشتر و نورآباد به کندی پیش می‌رود.

وی با اشاره به آبرسانی به روستاها با هدف محرومیت زدایی از روستاها عنوان کرد: قرارداد همکاری بین شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان بسته شده که امیدواریم تا پایان آن بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان از آب شرب سالم برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع تأمین آب استان و به ویژه شهر خرم آباد از چند چشمه و چاه تأمین شده که در چند سال اخیر به علت گرما، افزایش جمعیت، ساخت و ساز بی رویه، کاهش نزولات و افت سطح آب چشمه‌ها آبرسانی در برخی از نقاط شهر خرم آباد با مشکل افت فشار آب مواجه شدند که البته با رصد و پایش های انجام گرفته از وقوع بحران جلوگیری شده است.

کرم وند ادامه داد: به منظور تأمین آب پایدار شهر خرم آباد ساخت سد «مخملکوه» و احداث فاز دو تصفیه خانه آب شهر خرم آباد در دست پیگیری است.

وی عنوان کرد: همچنین اصلاح و توسعه شبکه آب شهر خرم آباد در دست بررسی است.

کد خبر 5592226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha