۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ادبیات نامناسب شرکت آبفا در مواجهه با شهروندان درست نیست

ادبیات نامناسب شرکت آبفا در مواجهه با شهروندان درست نیست

عضو شورای شهر تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب با ادبیات نامناسب و با گردن کلفتی اخطار قطع آب شهروندان را صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور نود و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: هفته گذشته فوت خانم امینی موجب تکدر خاطر جامعه شد و درگذشت وی را تسلیت می‌گویم.

وی درباره قرارداد شرکت آب و فاضلاب با شهروندان گفت: این شرکت نامه‌ای را راجع به اصلاح قرارداد فاضلاب به خانه‌های مردم ارسال کرده است و پس از دو هفته هشدار قطع فوری آب می‌دهند و این اصلاً ادبیات درستی نیست و اگر اشتباهی رخ داده است از سمت شرکت آب و فاضلاب بوده است.

کاشانی اظهار کرد: ادبیات سخیف و نوشتار نامناسب باید جمع شود و با گردن‌کلفتی نباید اقدام شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به کمک شهرداری تهران برای سرویس مدارس استثنایی گفت: سال‌های گذشته کمکی برای سرویس مدارس استثنایی از سوی مدیریت شهری لحاظ می‌شد و خواهش من این است که این کمک امسال هم لحاظ شود این کودکان نیازمند سرویس هستند و اگر هزینه سرویس آنها تأمین نشود از تحصیل باز می‌مانند.

کد خبر 5593599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زاهدی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      برای من هم همین مشکل پیش آمده و برای پدر مادر آلزایمری 90ساله من دو سال هست که مشکل درست کردن و با عنایت به پرداخت کلیه هزینه ها و تعویض کنتور هنوز قبض بدهی و اخطار صادر میشود و مرتب با اعصاب زوج سالخورده بازی میکنند و با دیلم ماموران مرتب جلوی منزل مزاحم هستند و پس از مراجعه میگویند اصلاح میشود .
    • زاهدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      همین مراجعه به پدر و مادر من استرس شدید وارد کرده واقعا گرفتار شدیم من حاضرم ده برابر پرداخت کنم و چند مرتبه مبالغ کلان واریز نموده ام ولی هنوز در سیستم اصلاح نشده . خواستم از این طریق مشکل بگوش مسولین برسد . منطقه 5 ناحیه 2 آذری