۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم مازندران پای علم انقلاب ایستاده اند

مردم مازندران پای علم انقلاب ایستاده اند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم مازندران پای علم انقلاب ایستاده اند و با عوامل نفاق مبارزه می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در آئین برگزاری رزمایش با محوریت دیدار و تجلیل از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده‌های شهدای استان مازندران اظهار کرد: امروز هر چه که داریم به برکت امام زمان (عج) است و اگر انقلابی بمانیم دفاع زنده خواهد ماند زیرا دشمن برای موفقیت‌های ما برنامه دارد و تضعیف حضور مردم در انتخابات و ایجاد فتنه‌ها بخشی از تلاش‌های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: امروز شاهد حماسه‌های بزرگی همچون همایش اربعین هستیم و حضور آیت الله رئیسی در کشورهای دیگر که پرچم دیپلماسی را مقتدرانه بالا نگه داشته است در کنار جهاد خدمت در حوزه‌های گوناگون، جهاد ورزشی و جهادهای دیگر نشانه برنامه محوری است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما از عفاف و حجاب دم می‌زنیم، عنوان کرد: دو اتفاق در همین دو حوزه در طی روزهای اخیر رقم خورد و خانم کرد مریوانی به خاطر حفظ عفت خودش را از پنجره به بیرون انداخت و در حکم شهادت دار فانی را وداع گفت و دیگری در حوزه حجاب که پلیس به وظیفه خود عمل کرد ولی دختری بر اثر سکته فوت کرد و عوامل فتنه یک آشوب بزرگ را طراحی کردند.

آیت الله محمدی گفت: فلسفه تجلیل از خانواده شهدا حفظ و دفاع است و همه ملت باید به وسط میدان آمده و از نظام دفاع کنند، زیرا یک مشت عوامل فتنه در حال میدان داری هستند، در حالی که در صحنه عینی جامعه کمتر تحرکی می‌بینیم و لازم است همه اقشار مردم پای کار بیایند.

امام جمعه ساری افزود: از فرزندان انقلاب باید حمایت شود تا جلوی آشوب دشمنان بایستیم زیرا درس بزرگ ما جهاد است.

وی گفت: بنده انتظار دارم مردم انقلابی هم در فضای مجازی و هم حقیقی به دفاع از فرزندان نظام و انقلاب برخیزند و عوامل فتنه را محکوم کنند و ما مردم مازندران اعلام می‌کنیم که پای علم انقلاب ایستاده‌ایم و با عوامل نفاق مبارزه خواهیم کرد.

کد خبر 5594022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha