۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷

احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

زاهدان-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس درس استان در حال آماده سازی است که ۸۰۰ کلاس تا قبل از مهرماه ۱۴۰۲ تحویل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم لک زایی اظهار داشت: سال گذشته بیش از یک‌هزار کلاس درس در شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان احداث شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و هم‌اینک از مجموع ۴۵۷ طرح در حال ساخت، ۲۳۰ طرح از محل اعتبارات دولتی، ۴۳ طرح خیرساز و ۱۸۴ طرح به صورت مشارکتی ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ همه کلاس‌های درس در استان مجهز به سیستم استاندارد گرمایشی خواهند شد.

وی افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت‌های گوناگون بدنبال تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس بوده و توزیع اقلام در بین ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان صورت گرفته است.

لک زایی خاطرنشان کرد: با هدف حذف مدارس کانکسی از محل طرح شهید پناهی ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان تخصیص یافته که هم‌اینک در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5598426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha