۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر قدس:

پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان» در شهر قدس ادامه دارد

پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان» در شهر قدس ادامه دارد

قدس- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر قدس از تداوم برگزاری پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان»در این شهرخبر داد و گفت: در این مرحله ۱۵۰۰بسته لوازم تحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار هادی حفیظی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تداوم کمک‌های مومنانه و شناسایی دانش آموزان نیازمند این شهرستان و برگزاری پویش «مشق احسان» و «همکلاسی مهربان» در شهر قدس خبر داد و اظهار داشت: این پویش با تلاش و کمک‌های مؤثر گروه‌های جهادی، بنیاد احسان و بسیج دانش آموزی در حال برگزاری است.

حفیظی افزود: در این مرحله از رزمایش یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم تحریر برای مقاطع مختلف تحصیلی دانش آموزانی که شناسایی شده و نیازمند دریافت این هدایا هستند توزیع می‌شود.

وی گفت: شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط گروه‌های جهادی بسیج و بسیج دانش آموزی انجام شده و در پایان این رزمایش توزیع انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر قدس در ادامه عنوان داشت: در ادامه پویش‌ها و رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه که توسط نیروهای بسیج و گروه‌های جهادی انجام می‌شود این رزمایش هم با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است.

کد خبر 5605702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha