۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

در بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان تاکید شد؛

خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخش دشمنان را نخورده‌اند

خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخش دشمنان را نخورده‌اند

اهواز- مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس در بیانیه‌ای اهانت اغتشاشگران به ارزش‌ها را محکوم و تاکید کردند که خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اهانت اغتشاشگران به ارزش‌ها را محکوم کردند؛ در این بیانیه آمده است: «یک بار دیگر مردم غیور انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده‌اند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی، به رغم تمام سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلاب‌شان را از دست نداده‌اند و تاکنون گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند و نخواهند خورد».

در این بیانیه با اشاره به اینکه مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن‌هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زمان و دختران این استان به حساب می‌آید نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چهارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نماید افزوده است: «چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم له را فصل خطاب می‌دانند».

مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان این بیانیه آورده است: «ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما سر تعظیم فرود آورده از خداوند متعال می‌خواهیم ما را خدمتگزارانی لایق برای این مردم قرار دهد».

کد خبر 5608228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 1
      مردم اهواز گول این حرومها رو نمیخوره مردم خوزستان عاشق سرزمین پارسی خود هستن 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      موشک جواب موشک هست اگر دشمن نسخه شفابخش میپیچد ناشی از نبودن نسخه شافبخش از طرف مسئولان هست شما نسخه پیچیدید تا الان برای یک استان ثروتمند بی بهره از این ثروت خداداد؟
    • حسین IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      1 0
      یه کاری کنید که مردم ایران،نه تنها خوزستان،گول شعارهای پوچ شما را نخورند. هر اتفاق بدی برای مام وطن می افتد از بی لیاقتی شماهاست. هر سال بدتر از پارسال
    • حامد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      1 0
      پس قبول دارند مملکت مریض هستش تا دیر نشده فکری به حال بهبود وضعیت اقتصاد مردم محترم ایران عزیز بکنید .
    • ایرانی🇮🇷 IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      دروووووود به غیرت و بصیرت مردمان ایران زمین. دروووود به خوزستان زیبا با مردمان خونگرم و شهیدپرورش.