۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۶

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین:

هفت هزار تن کالای اساسی در بازار قزوین عرضه شده است

هفت هزار تن کالای اساسی در بازار قزوین عرضه شده است

قزوین - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هفت هزار و ۱۵۱ تن کالای اساسی با قیمت تنظیم بازار برای نیمه اول سال جاری در بازار این استان عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوطالب مهدویان با بیان اینکه هفت هزار و ۱۵۱ تن کالای اساسی در بازار قزوین توزیع شده است، اظهار کرد: این کالاها شامل سه هزار و ۱۶۱ تن برنج، سه هزار و ۱۹۴ تن شکر، ۵۰۳ تن مرغ و ۲۹۳ تن گوشت منجمد بوده است.

وی افزود: این کالاها با هدف ثبات در قیمت‌ها و تعادل در بازار محصولات با نرخ مصوب از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کاسبان امین در بازار استان قزوین عرضه شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند برای دسترسی آسان و سریع به کالاها اساسی با قیمت تنظیم بازار به اپلیکیشن‌های خرید آنلاین در استان قزوین مراجعه کنند.

وی ادامه داد: آمارهای خرید محصولات اساسی در سه ماهه تابستان سال جاری نشان داده که میزان تولیدات استان بیش از نیاز استان بوده و مشکلی از نظر تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

مهدویان در پایان یادآور شد: عرضه مناسب کالا و پاسخ به تقاضای بازار با هدف تأمین و تولید پایدار کالاها و محصولات اساسی از اولویت‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 5609599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha