۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۸:۵۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل پارک آبی کرمانشاه

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل پارک آبی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل پارک آبی کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا سهیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک آبی کرمانشاه از حدود ۲ سال پیش آغاز و به عنوان بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور در محل سابق استخر پاسارگاد کرمانشاه واقع در محله کارمندان احداث شده است.

وی افزود: این پروژه با مجوز اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با زیربنای چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: این اداره‌کل بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ برای تکمیل این پروژه اختصاص داده است.

سهیلی تاکید کرد: تمام فرایندهای سرمایه‌گذاری و صدور موافقت اصولی و مجوز ایجاد این پروژه از طریق وزارت میراث‌فرهنگی صادر است.

وی با اشاره به اینکه صدور پروانه بهره‌برداری این پروژه در دست اقدام است، گفت: به زودی با طی کردن مراحل قانونی این پروژه بزرگ با حضور مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی افتتاح می‌شود.

سهیلی بیان کرد: سرسره‌های آبی هیجانی با ۱۳ متر ارتفاع و ۱۳۰ متر طول، استخرهای کودکان و بزرگسالان، رستوران، سالن بدنسازی، آب درمانی، ماساژ درمانی، اتاق نمک، سونای خشک، جکوزی و … از جمله فضاهای در نظر گرفته شده در این مجموعه است.

کد خبر 5610525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha