۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲

یک تن مواد مخدر در قزوین امحا شد

یک تن مواد مخدر در قزوین امحا شد

قزوین – یک تن از مواد مخدر کشف شده در استان قزوین امحا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم امحای یک تن مواد مخدر کشف شده در قزوین اظهار کرد: نیروی انتظامی مبارزه با سوداگران را تا دورترین نقطه ممکن ادامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مسیر مبارزه با مواد مخدر همچنان شهید تقدیم کشور و اسلام می‌کنیم افزود: پلیس خود را در برابر جامعه برای مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ مسئول و مکلف می‌داند.

فرمانده انتظامی قزوین از تلاش ناجا برای جمع‌آوری معتادان متجاهر خبر داده و بیان کرد: مواد مخدر منشأ اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

وی از کاهش سن مصرف مواد مخدر در کشور خبر داده و ادامه داد: برخورد با باندهای تهیه و توزیع و شناسایی و دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد از رویکردهای اصلی پلیس در این حوزه است.

ابراهیمی از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تا به امروز در قزوین خبر داده و عنوان کرد: در این رابطه ۲ هزار و ۶۲۷ نفر دستگیر شدند.

وی در پایان با بیان اینکه ۴ باند قاچاق مواد مخدر نیز در خارج از استان شناسایی، متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند، تاکید کرد: از ابتدای سال تا به امروز سه هزار و ۳۵۵ فقره پرونده در حوزه مواد مخدر تشکیل شده است.

کد خبر 5611811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha