۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶

-استاندار همدان مطرح کرد؛

لزوم توجه آموزش و پرورش به امور تربیتی/اردوگاه های همدان احصا شود

لزوم توجه آموزش و پرورش به امور تربیتی/اردوگاه های همدان احصا شود

همدان-استاندار همدان گفت:آموزش و پرورش به مسائل تربیتی توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، که با حضور حضرت آیت‌الله شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال حفظ، تقویت و حمایت پایه‌های فرهنگ عمومی دیرینه استان هستیم.

وی با بیان اینکه باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا فرهنگ و اصالت همدان بیش از پیش تقویت شود و در معرض آسیب قرار نگیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه فرهنگ عمومی کشور ترکیبی از مباحث ملی، مذهبی و اعتقادی است، باید تلاش شود این ترکیب حفظ شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که رنگ مذهبی را از فرهنگ مردم ایران کمرنگ کند، اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی به دنبال تقویت و حمایت پایه‌های فرهنگ عمومی استان است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در کنار نهاد خانواده، از نهادهای فرهنگ‌ساز هستند و با توجه به مخاطبانی که دارد علاوه بر آموزش، توجه به مسائل تربیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار همدان افزود: از موضوعاتی که باید در حوزه آموزش‌وپرورش مورد توجه قرار گیرد، برنامه‌های تکمیلی و آموزشی در اردوگاه‌های دانش‌آموزی است.

وی ادامه داد: به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مأموریت داده شده تا ضمن برگزاری جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های فرهنگی، ظرفیت‌ها و امکانات استان را در جهت تقویت اردوگاه‌های تربیتی احصا کند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: ضروری است با یک انسجام‌بخشی در زمینه تقویت و توسعه آموزشی و تربیتی حرکت کرد و از سوی دیگر راه‌های نفوذ و تسلط بیگانگان را با برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی و تربیتی مسدود کرد.

کد خبر 5614547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha