۵ آبان ۱۴۰۱، ۸:۳۵

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

تقویت باورهای فرهنگی نیاز ضروری جامعه است

تقویت باورهای فرهنگی نیاز ضروری جامعه است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تقویت باورهای فرهنگی را برای جلوگیری از گسست بین نسلی ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی چهارشنبه شب در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی مازندران گفت: گسست بین نسلی تهدید جدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود، با اشاره به تلاش ۳۶۰ شبکه ماهواره‌ای برای مقابله بافرهنگ دینی در کشورمان ادامه داد: هدف عمده این شبکه‌های ضد دینی تغییر جریان فکری نسل جوان و نوجوان کشور است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران هم افزایی برای تقویت انسجام ملی را ضرورت حیاتی دانست و افزود: تقویت اشتراکات فرهنگی و تلاش برای هم افزایی توان‌ها در مسیر پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی ضرورت دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: هیچ قدرتی مانند هم افزایی و انسجام ملی نمی‌تواند توطئه‌های شیطانی استکبار را علیه کشورمان خنثی کند.

وی تکیه بر خرده فرهنگ‌ها و تقویت باورهای اعتقادی مردم با محوریت جوانان و نوجوانان را راهکار اساسی در این راستا عنوان و تصریح کرد: فرهنگ دینی بسترساز تحول و پیشرفت همه جانبه کشور است.

سلگی با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای محو فرهنگ ایستادگی و خودباوری ملی در کشورمان یاد آورشد: تقویت فرهنگ ایثار و مبتنی بر اندیشه‌های معنوی باطل السحر توطئه‌های رنگارنگ استکبار جهانی است.

معاون استاندار مازندران نقش آفرینی مؤثر جوانان در عرصه مدیریتی را مهم دانست و افزود: دولت سیزدهم با رویکرد جوانگرایی در عرصه مدیریت اجرایی حلقه تنگ مدیریتی در کشور را گشود.

وی گفت: حضور جوانان در مدیریت‌های اجرایی راهبرد اساسی نظام اسلامی در عرصه حکمرانی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی مدیران در اعتلای مفاهیم وحدت بخش و الگوسازی رفتاری در جامعه افزود: مدیران در همه دستگاه‌ها بویژه در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید خط شکن و پیشتاز باشند.

معاون استاندار مازندران گفت: تلاش برای تداوم مسیر عزت و بالندگی ملت رسالت سترگ مسئولان در همه ارکان کشور است.

کد خبر 5618087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha